M-am tot gandit daca sa ma fac de ras sau sa las vie ideea ca motorul e pe duca si in final am zis ca mai bine ma fac de ras.
Inainte de schimbul de ulei am verificat nivelul si cum trebuia sa completez cam 300ml si nu mai aveam ulei deloc acasa am dat fuga langa mine la un baiat care stiam ca are amsoil. Ce sa vezi ca nu mai avea nimic, nici motul si nici LM etc. Din ce stiam ok-ish. Am luat ce am gasit 5w40 ca mai bine completez cu ulei slab decat sa merg cu nivelul scazut, mai ales ca urma sa am niste zile de utilizare si ceva km de facut.
Asa ca am pus un magnific Castrol magnatec, care mai tarziu mi-a picat fisa ca ceva pe ambalaj semana cu perla din uleiul scos din motor. M-am uitat in bidon si aia e.
Comfirmat si cu baietii ca daca erau cuzineti, trebuia sa fie pilitura ascutita, aschii nu perle.
Inainte de concediu au venit niste piese, printre care si o hurdughie full aluminiu de la polonezi. Nu sunt suduri cum vezi la japonezi dar sper sa isi faca treaba, mai ales ca au feedback bun.
Combinat cu faptul ca in concediu am condus un fiat 500L nout cam 700km prin Italia si apoi m-am suit in XT-ul din 2008, reactia a fost de genul "Mama ce masina smechera am!"
Concluzia e ca mi-a venit inima la loc... si gandurile bune.
Inca nu stiu ce sa fac la toamna cand revin traficul din Bucuresti si drumurile mele scurte si dese.
Optiunile sunt sa o vand si sa imi iau ceva de om normal sau sa mai iau una mica de oras, de tavaleala fara pretentii de sute de cai, doar ca si la astea preturile sunt cam exagerate.
Pana una alta mai adun piese, si am o intrebare pentru cei cu oil cooler la transmisie: ce fel de legaturi ati facut la radiator? Eu ma gandeam sa merg pe furtun cu coliere neavand o presiune foarte mare (cred), adica asa cum e acum circuitul legat la radiatorul de apa de fabrica. Nu prea am incredere in fittinguri aem din cauza vibratiilor.
Montarea racitorului recomandati sa fie la nivelul cutiei, mai jos sau mai sus? De fabrica estimez ca ar fi cam la nivelul baii de ulei (de cutie) circuitul.