Nu imi dau seama, in cazul asta, care o fi explicatia preturilor scazute. Mai ramane doar popularitatea mai scazuta, e o marca inca exotica.
Ce pot sa spun, din experienta - motoarele de 2.0, aspirate, sunt foarte ok, nu au probleme daca nu au fost servisate prost. Asadar, un Forester aspirat, cu istoric de service reprezentanta, cred ca este o varianta fezabila.
Duster nu am avut, nu pot sa vorbesc din experienta proprie. Imi place designul, am vazut cum se descurca pe offroad, e plin youtube de exemple. Cu siguranta se intretin mai ieftin. Si cu siguranta se pot modifica mai ieftin, dar cu limitarile legale de care spuneam mai sus, daca iti pasa de aspectele astea
Oricum, ce pot sa spun din experienta proprie - nu exista masina completa/perfecta, care sa fie top si pe sosea si pe offroad, pt ca sunt conditii total diferite. Ce e bun pe offroad, e dezastru pe sosea.
Dar masini ok pt sosea si offroad lejer, tip overlanding, sunt si Forester si Duster si Suzuki, fiecare cu avantajele si dezavantajele ei.
Top la confort, materiale, dotari, siguranta, cred ca ramane Forester, daca e sa alegi un criteriu.