A inlocuit cineva filtrul DPF pentru Outback 2015 euro 6 (cod filtru OEM 44612aa880) cu un filtru aftermarket. Unde se poate găsi? Au fost probleme după īnlocuire?
Ce filtru pui? OEM? Daca da...poate ne zici si cat de mare e caciula cu $$$. Eu am aproape 185k km si e ok pana acum, nu am avut niciodata probleme, alimentez doar de la Rompetrol , B0. L-am curatat odata cand am luat masina si inca odata ...acum ceva vreme . Iti pot spune ca ajuta f mult curatarea , inainte regenerarea se oprea pe la 30-32% soot si scadea la 7-8% dupa 2-3 km acum scade la 0 dupa 2-3 minute. Incarcarea e mult mai stabila dupa curatare....aici dupa un drum de Iasi dus intors...bineinteles ca am ajuns cu soot de 64% ...cred ca era pe la 35 cand am plecat , iar apoi la prima pornire de a 2a zi...boom regenerare ...in oras😅
Sunt curios daca iti scoate fum mult la regenerari, pe mine ma rupea.
Kilometrii sunt mai putin relevanti, cel mai important e regimul de folosire. Daca se merge doar urban, drumuri scurte, poti infunda complet un catalizator nou in cateva mii de km din moment ce regenerarile nu pot fi facute complet si corect
Puf-uri de " fum" scoate cand se aprinde motorina din postinjectie in DPF. Cred ca sunt mai multi factori care influenteaza treaba asta cu fumul...foarte rar am vazut ca da un puf , de obicei in prima parte a regenerarii daca o prinzi cand stai pe la semafor sau in aglomeratie, altfel nu...sau e invizibil. Iti trebuie DPF OEM ...nu accepta altceva !