Înainte de concediu am mai trecut pe la folii, acum nu a mai rămas nicio suprafață vitrată neînfoliată.
Eficiența aerului condiționat era foarte bună înainte, acum e excelentă. Am făcut treaba asta mai mult pentru razele solare și protecție UV, geamurile nefiind prea tratate din fabrică.
Am pornit spre greci marți seara, pe la 22:30. Nu ne-am grăbit, trebuia ca cel mic să doarmă tot drumul. După ce am plătit taxa de pod, la bulgari am stat cam o oră la vamă, de la 24 la 1. Pe la 7 am ajuns în ultimul OMV dinainte de Kulata, mai aveam 3 linii din 12, mă luase range anxiety. Dar au intrat doar 42 de litri după 576 de km, deci mai aveam 22 de litri, ciudat. 3.75 leva, litrul de MaxxMotion100. La vama grecilor n-am stat mult, maxim 15 minute. Pe serpentinele dinaintea Salonicului s-a trezit juniorul și apoi am reluat ritmul normal, 120-130. Unele camere erau puse în zone cu 90, nu sunt sigur că am redus la toate…
Deși am avut multe ocazii pe plan local, cumva mi-a fost milă de el și l-am menajat. Însă aici am avut prima incursiune în offroad, până la cascada Varvara. În vreo două locuri mi s-a părut mai dificil drumul, am trecut pe lângă multe mașini parcate, eram sigur că noi mai putem, până am ajuns la destinație și… am parcat lângă un Mazda 2.
Am mers încet, pe manual, cu tr. 1, pentru că în Drive avea tendința de a cupla tr. 2, și nici frâna de motor nu era suficientă pe coborâri. Mi s-a părut fascinantă ușurința cu care se “cățăra” pe obstacole.
ODO 76500