Salutare tuturor,
Am un Subaru Legacy 2008 diesel care are probleme cu turbo. Acum 3 saptamani a crapat turbina de pe masina, am schimbat-o, iar cea noua (reconditionata) a decedat in 2 zile. Cand a crapat prima turbina am verificat si valva EGR, mecanismul functioneaza, pe tester imi arata ca se deschide ( FreeSsm imi arata deschiderea in grade....parca). DPF-ul este vetificat acasa, spalat cu apa cu presiune, suflat in el cu gura se simte la celalalt capat aerul pe care il suflu. Nu stiu daca un DPF infundat lasa sa iasa aerul pe care il suflii pe partea cealalta. Verificat valva care trage uleiul din turbo (Scavenge pump) functioneaza, schimbat si oring-uri la montare.
Cand a crapat turbina originala, de pe masina, lipsa putere, suierat pronuntat si un bazait ca un motoras de masinuta electrica si destul de mult fum alb. Axul turbinei avea joc foarte mare axial.
Verificat si alimentarea cu ulei pentru turbina, totul in regula. Mai este un furtun care intra in turbo si nu stiu care este rolul lui, poate ma ajuta cineva .
Imi place atat de mult masina ca nu imi vine sa renunt la ea asa usor.
Multumesc,
Radu