Salutare dragilor... Iaca am mai făcut o prostioara, ca tot mergea bine de un timp mașina... Săptămâna trecută am ieșit cu familia la un raid pe malurile Neajlovului , cu dormit la cort, etc. La întoarcere, când tocmai ne cam saturasem de hurducăieli și mers prin toate șleaurile și tufele de pe un mal sau altul, am luat proasta decizie sa trec prin vadul apei in cealaltă parte. Apa foarte limpede, pietriș mărunt pe jos, nimic de speriat. Numai că din cauza apei foarte limpezi am apreciat complet greșit adâncimea, care in capul meu era de 20-30 cm. Și care s-au dovedit a fi în fapt vreo 50 cm sau peste. Asa că am intrat, fără grijă , deci nu foarte încet... Când mai aveam 1 m să iasă trenul din față din apă, mașina s-a oprit , fără sa se oprească motorul, și nu mai trăgea... Eșapamentului deja bolborosea In apa, rotile nu se mișcau neam... Și a început să intre apa in mașină... Îmi era frica sa opresc motorul, că poate nu mai pornește. Fie-mea se cocoțase în vârful blanchetei, destul de speriată de cei 20 cm de apă din spate. Am trecut-o pe scaunul șoferului in ideea că eu si maică-sa să împingem in timp ce ea ține piciorul pe pedală (cutie automată). Nu a parut că dă rezultate nici așa, motorul se ambala, dar nu se mișcau roțile. Am incercat in marșarier, tot nimic... Mă împăcasem cu idea că o scot cu tractorul din apă. Am oprit motorul, am dat din nou cheie și s-a mai "sforțat" puțin și a avut un zvâc de 3-4 m cât să iasă cu puntea spate la marginea apei, după care s-a oprit din nou, de data asta și motorul. Și nu s-a mai dat pornită neam. Din mașină curgea apa pe toate găurile posibile, bagajele erau toate ude (pluteau mai exact). Până am dat noi toate cele jos am chemat un prieten care locuia pe la 30-40 de km să mă tracteze spre un loc plat și să reevaluez situația. A venit ăla, am tras-o pe câmp plat, drept, am dat din nou cheie, motorul incerca sa pornească, dar se manifesta ca și cum nu avea benzina sau scânteie. Ăla râdea de mine (el avea un l200 supra înălțat plus gorile de anvelope).
Ideea că am adus-o pe platforma înapoi în București, am lăsat-o la uscat vreo 2 zile cu uși deschise, portbagaj deschis, capota idem, dar nici un semn de revenire. Ba chiar i-am încărcat bateria seara și după o zi era cam moarta . Aveam un mic obd2 reader pe undeva, și mi-a dat o singură eroare activa: P1718, TFT sensor in range failure high AT CAN COMUNICATION circuit