Stati, ca mai e.
Din ce mi-au spus, in acest moment productia actualului Outback s-a stopat si nu se stie cand se va relua.
La cum ii cunosc eu pe japonezi, probabil ca niciodata.
Asta inseamna ca pana la electrificare vom fi in situatia in care vom oferi la vanzare doar doua modele, echipate cu acelasi motor.
Eu cred ca asta este o premiera absoluta in industria auto. Parca si Dacia pe vremea lui Ceausescu avea 1300 si 1400.
Si mi-au zis ca spera ca noi sa vindem 50 de bucati in 2025.
Am vrut sa le zic ca 5 e o cifra mai potrivita.
De ce din 2021 incoace n-au reusit sa puna o baterie mai mare pe Forester este peste puterea mea de intelegere si ma tem ca incet-incet ne indreptam spre sfarsit.
Oricum ar fi, in felul acesta nu vom putea niciodata sa vorbim de o afacere sustenabila. E o gluma, un surogat, nimic altceva.
Si o vorba despre salonul auto. E un salon de dealeri, nu de importatori, de asta si lipsa unor participanti semnificativi.
Romania tine acum de Subaru Italia, subsidiara Subaru Corporation, alaturi de Austria, Croatia, Bulgaria, Slovenia si inca cateva tari neimportante.
Contract avem noi, SMT si urmeaza Twin. Noi l-am obtinut primii si suntem mandrii de asta.
Doar ca conducerea Ssangyong Motors Trading are orgasme multiple cand foloseste cuvantul importator si cultiva confuzia in randul prostilor.
Importatori suntem toti, ca ni le importam din Livorno.