Foreste - MY 2011
Subaru club Romania

Foreste - MY 2011

celalalt

Răspuns: Foreste - Diesel, MY 2011, echipare TT
« Reply #400 on: October 13, 2015, 21:56:05 PM »
La 170/h de manopera...

Răspuns: Foreste - Diesel, MY 2011, echipare TT
« Reply #401 on: October 14, 2015, 07:37:18 AM »
Pai si? Dureaza 1.5 ore schimbul de ulei si filtre? Ca mai mult de 45 min deja inseamna ca trag de timp. In restul de 45 min ar avea timp si de alte operatiuni aferente reviziei ...

In rest, preturile decente

UXE

  • 1741
Răspuns: Foreste - Diesel, MY 2011, echipare TT
« Reply #402 on: October 14, 2015, 08:40:34 AM »
Este vorba de ora tehnologica. Clientul este facturat la durata specificata in programul de calcul pentru fiecare operatie, nu cat ii mecanicului in realitate.

 

Răspuns: Foreste - Diesel, MY 2011, echipare TT
« Reply #403 on: October 14, 2015, 14:07:09 PM »
Hai mersi, ca eu ieri m'am nascut... Dar la o revizie se factureaza x ore pentru ca, facuta ca la carte, cam atat ar dura. La noi se termina poate si in mai putin de jumatate din timp ... de ce oare? Si multi se mai si bucura ca au "scapat" mai repede cu revizia...

Foreste

  • *
  • 1937
  • Apă, paie și bătaie ...
    • Blogu' lu' Foreste
Răspuns: Foreste - Diesel, MY 2011, echipare TT
« Reply #404 on: October 14, 2015, 16:38:29 PM »
Manopera la SMT este fix 173.6 Lei / h (140 fara TVA), iar durata tehnologica pe fiecare operatiune este standardizata deja de niste ani de-acum. Nu mi s-a parut nici in trecut si nici acum ca Nelu ar da rasol cu verificarea.

Revizia asta durat real 2 ore si vreo 10 minute. La pretul default, pe durata efectiva este exact acolo.
Am stat pe langa masina si am putut sa vad tot ce a facut la ea. Alte vremuri fata de perioada fascista de acum cativa ani! :)

Au inca un +1 de la mine.

Mai am de schimbat discurile de pe fata care se cam apropie de minima inferioara (masurate si astea cu un fel de subler) si bateria.
In rest: A, P & B ... se stie!...
Forester 2.0 XT MY2017 - Black Betty (bam-ba-lam!)
Forester Diesel MY2011 - Foreste  |  Blogu' lu' Foreste

Foreste

  • *
  • 1937
  • Apă, paie și bătaie ...
    • Blogu' lu' Foreste
Răspuns: Foreste - Diesel, MY 2011, echipare TT
« Reply #405 on: December 17, 2015, 20:12:35 PM »



1. Front Bumper urat -  are dreptate!

2. Caroseria urata - iar o chestiune de gust.
Am mai zis pe undeva: masina asta arata in asa fel incat ori iti place, ori iti displace. Nu prea am auzit pareri "indiferente". Si asta iar e o chestiune care imi place la ea.
"They are ugly. ALL OF THEM" !!!

3. Suspensie ... "inspaimantatoare" - nu consider ca are dreptate.
La draq, de aia am luat-o, ca e capra! As aprecia totusi niste suspensii reglabile cum au alti producatori, insa si diferenta de pret la achizitie ... e considerabila.

4. ... si garda mare. La curbe simti dupa 3-4 secunde cum "se transfera greutatea" - nu are dreptate.
Nici pe departe. Sta ca pe sine (sa-l citez pe daniel.gugu), pentru inaltimea ei. Nu m-am simtit asa sigur la curbe in X-trail sau CRV. Nu am testat Outlander si Tiguan, iar de la Q5 in sus ... alte preturi, alte review-uri. Dar probabil Moog e obisnuit cu masini joase fata de care, e o diferenta.

5. Consum - are dreptate.
"Fuel economy absolutely rubbish" - la benzinare vine cu numele marcii. Si stim ca nu consumul face marca asta sa se vanda.
Sa-si ia ... diesel! :)

6. Consum imbunatatit cu 20% daca folosesti Ezy-Flash!!!
Pai hai sa ne gandim: la 1000 $, "changes" that you make ... just vapor itself in thin air!
Am calculat de dragul cifrelor si la un consum mediu de 15%, iti scoti cheltuiala in cca. 25000 km. O fi mult, o fi putin!...
Singurul plus ramane sporul de putere, pentru cine are nevoie.

7. Acceleratia continua sa accelereze - il cred pe cuvant si ma minunez.
Asta e chiar tare si am intalnit asa ceva pe o Octavia benzina. Adevarul e ca te face sa te simti foarte stresat ca sofer. La curbe e chiar de panica momentul.

8. GPS cu meniu greu de utilizat si fara posibilitate de operare din mers - probabil ca are dreptate.
La cat costa din fabrica, mult mai bune sunt optiunile aftermarket oricum. Pe mine m-a speriat pretul cand a fost sa il adaug la optionale.

9. Senzorul de presiune din scaune foarte sensibil, fara o automatizare inteligenta si iritant - are MARE dreptate, "absolute CRAP"!
E un moment in care imi vine sa-i dau pumni in ... ECU! :)   

10. Automatizarea stergatoarelor sa spreieze extra odata cu actionarea - nu are dreptate sau la mine nu exista automatizarea asta. O fi la MY2009-2010.

In final am aceeasi parere: "the longer I own this Forester, the more I like it!"
« Last Edit: September 14, 2019, 18:36:21 PM by Foreste »
Forester 2.0 XT MY2017 - Black Betty (bam-ba-lam!)
Forester Diesel MY2011 - Foreste  |  Blogu' lu' Foreste

adinegru

  • 1456
  • 2012 XV CVT
    • Consum XV CVT
Răspuns: Foreste - Diesel, MY 2011, echipare TT
« Reply #406 on: December 17, 2015, 20:28:22 PM »
Vezi și al doilea review, cel cu mods la el. Faza cu arcul lăsat e ce contează :)

Foreste

  • *
  • 1937
  • Apă, paie și bătaie ...
    • Blogu' lu' Foreste
Răspuns: Foreste - Diesel, MY 2011, echipare TT
« Reply #407 on: December 18, 2015, 11:16:01 AM »
Nu stiu despre care zici. Te referi la asta?



Arata mai bine lasat, insa pierzi aia 4 cm de garda si ... pe unde mai merg eu nu e chiar recomandat.
Io tot zic ca masina asta nu e facuta sa o cobori, chiar daca estetic arata mai bine.

... my 2c.
« Last Edit: September 14, 2019, 18:36:37 PM by Foreste »
Forester 2.0 XT MY2017 - Black Betty (bam-ba-lam!)
Forester Diesel MY2011 - Foreste  |  Blogu' lu' Foreste

Răspuns: Foreste - Diesel, MY 2011, echipare TT
« Reply #408 on: January 05, 2016, 10:46:23 AM »
Salut Foreste si La multi ani!
Din pozele puse de tine, mi se pare ca ti-ai pus paravânturi (suna cam ciudat, stiu, dar parca asa se numesc :) ).
Poti sa zici te rog daca s-a redus vâjitul la viteze mari?

Danke
Forester SH 2.0D 2011

Foreste

  • *
  • 1937
  • Apă, paie și bătaie ...
    • Blogu' lu' Foreste
Răspuns: Foreste - Diesel, MY 2011, echipare TT
« Reply #409 on: January 05, 2016, 11:42:02 AM »
La multi ani!

Daca te referi la mersul cu geamurile (intre)deschise la viteze mici si medii, DA, se simte o imbunatatire considerabila.
Pentru viteze de peste 120 ( :) ) , nu am simtit nici o diferenta si ma gandesc peste ceva vreme sa o antifonez suplimentar, ca tot iese din garantie in doo luni.
Oricum la viteze mari nu poti merge cu geamurile deschise daca vrei un minim confort sonor.

Paravanturile le-am luat de la unii din Cluj. Daca ai nevoie iti dau date pe privat sa nu se considere ca le fac reclama.
Forester 2.0 XT MY2017 - Black Betty (bam-ba-lam!)
Forester Diesel MY2011 - Foreste  |  Blogu' lu' Foreste

Foreste

  • *
  • 1937
  • Apă, paie și bătaie ...
    • Blogu' lu' Foreste
Răspuns: Foreste - Diesel, MY 2011, echipare TT
« Reply #410 on: January 13, 2016, 00:27:27 AM »
... si a murit baterila.
Nu de tot, insa suficient cat sa imi dea emotii dupa gerul de acum o saptamana.
Schimbata cu Exide Premium EA754.  Macar asta are abtibild-uri michteaux pe ea, ca ailalta nu avea mai nimic. :)
Forester 2.0 XT MY2017 - Black Betty (bam-ba-lam!)
Forester Diesel MY2011 - Foreste  |  Blogu' lu' Foreste

Foreste

  • *
  • 1937
  • Apă, paie și bătaie ...
    • Blogu' lu' Foreste
Răspuns: Foreste - Diesel, MY 2011, echipare TT
« Reply #411 on: March 25, 2016, 13:54:59 PM »
Mi se foutu pagerul Viper, a ramas blocat si cum nu am posibilitatea de a desface bateria decat prin desurubarea intregii carcase-spate, am ramas asa cu el pana am adus cheia a 2-a cu telecomanda suplimentara de acasa. Noroc ca nu eram departe. Mai rau e ca nu se mai putea porni masina, multumita minunatului sistem de bypass care nu permitea nimic pe masina pana nu decupla computerul alarmei (probabil).

Dupa 5 ani, e cam aiurea si e prima data in 3 alarme de genul asta cand mi se intampla.
Forester 2.0 XT MY2017 - Black Betty (bam-ba-lam!)
Forester Diesel MY2011 - Foreste  |  Blogu' lu' Foreste

marr

  • 2257
Răspuns: Foreste - Diesel, MY 2011, echipare TT
« Reply #412 on: March 25, 2016, 16:26:27 PM »
Bine ca erai  acasa !
Da'  sa fi patit asta la vara,
Pe vre-o insula greceasca !!!!  8)

PS: Na ca mi-a iesit si-o rima ! ;D
ex - Forester Boxer Diesel - MY2008
ex - XV Boxer Diesel - MY2016
ex - Impreza 2.0i CVT - MY2016
XV 2.0i CVT - MY2018
Forester e-Boxer MY2020

Foreste

  • *
  • 1937
  • Apă, paie și bătaie ...
    • Blogu' lu' Foreste
Răspuns: Foreste - Diesel, MY 2011, echipare TT
« Reply #413 on: March 25, 2016, 17:22:53 PM »
De pateam asta plecat
Si m-apuca verva
Era o situatie cam de kkt
De n'aveam rezerva

...
Sa-mi fie invatatura de minte! :)
Forester 2.0 XT MY2017 - Black Betty (bam-ba-lam!)
Forester Diesel MY2011 - Foreste  |  Blogu' lu' Foreste

Foreste

  • *
  • 1937
  • Apă, paie și bătaie ...
    • Blogu' lu' Foreste
Răspuns: Foreste - Diesel, MY 2011, echipare TT
« Reply #414 on: March 27, 2016, 16:14:23 PM »
Azi la intalnirea de la Junior, la pornire a ramas blocat volanul. Servodirectia moarta. Oprit motorul, scos cheia, bagat cheia, pornit motorul ... si-a revenit.

E a doua patanie de felul asta in 5 ani (prima acum vreo 2 ani).

De asemenea, imediat dupa asta a aparut eroarea U0073 (Network - Network Electrical - ISO/SAE Controlled. Control Module Communication Bus "A" Off) care se pare ca a fost de la interfata bluetooth OBD2.

Pentru moment renunt la interfata cu pricina.

Forester 2.0 XT MY2017 - Black Betty (bam-ba-lam!)
Forester Diesel MY2011 - Foreste  |  Blogu' lu' Foreste

MihaiFlorescu

  • *
  • 14041
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Foreste - Diesel, MY 2011, echipare TT
« Reply #415 on: March 27, 2016, 18:01:39 PM »
Dubioasa treaba cu servo. Ai intrebat un mecanic de la ce ar putea fi? Sau electrician mai bine zis.

Foreste

  • *
  • 1937
  • Apă, paie și bătaie ...
    • Blogu' lu' Foreste
Răspuns: Foreste - Diesel, MY 2011, echipare TT
« Reply #416 on: March 28, 2016, 13:23:30 PM »
Da am intrebat, nu a stiut ce sa imi spuna, pentru ca la verificare totul e in regula. Cu ELM ul inchis / scos din conector. Nefacand pana acum decat o singura data, nu aveam nici un patern de care sa ma leg. Acum pare sa fie acest device. Raus cu el!
Azi a pornit din nou la prima aratare de cheie. Nici un alt simptom.

Doar ambreiajul incepe sa tina din ce in ce mai "la fund", mai rau ca poponautii. O fi pe duca, desi multi l-au schimbat dupa 100k.
Forester 2.0 XT MY2017 - Black Betty (bam-ba-lam!)
Forester Diesel MY2011 - Foreste  |  Blogu' lu' Foreste

Pateo

Răspuns: Foreste - Diesel, MY 2011, echipare TT
« Reply #417 on: March 30, 2016, 20:29:31 PM »
La mine ambreiajul a murit la 100k, a luat cu el si volanta ;D

Foreste

  • *
  • 1937
  • Apă, paie și bătaie ...
    • Blogu' lu' Foreste
Răspuns: Foreste - Diesel, MY 2011, echipare TT
« Reply #418 on: March 31, 2016, 15:55:41 PM »
Da stiu, aiurea treaba, oricum ai dres-o din scurt de ai iesit la 3750 cu totul.
De fapt, cel mai aiurea e ca te-a lasat in drum. Poate ar fi fost bine sa nu mergi cu el busit pana la Bv. Ai mai fi salvat volanta?
Forester 2.0 XT MY2017 - Black Betty (bam-ba-lam!)
Forester Diesel MY2011 - Foreste  |  Blogu' lu' Foreste

marr

  • 2257
Răspuns: Foreste - Diesel, MY 2011, echipare TT
« Reply #419 on: March 31, 2016, 16:50:02 PM »
Eu am schimbat ambreiajul la 130k km ( sau pe-acolo).
Kit ambreiaj + volanta stiu ca au fost undeva la 2300-2500 lei. Plus manopera.
Unde a costat 3750 lei !?

PS: Poate doar daca s-a pus kit-ul heavy duty de la Sacs ( ala-i doar el ~ 500 euro)
ex - Forester Boxer Diesel - MY2008
ex - XV Boxer Diesel - MY2016
ex - Impreza 2.0i CVT - MY2016
XV 2.0i CVT - MY2018
Forester e-Boxer MY2020