Cred ca încep un meci cu Allianz.
Totul a început cu o mică și nevinovată bușeală în parcare la Selgros în Valea Cascadelor, unde un tip neatent a dat cu spatele și s-a proptit în bara față a lui Foreste, îndoind armătura și pleznind clipsurile laterale. Părea o chestiune minoră și omul de bună credință, ca atare am fost amândoi la Allianz, pentru ca și el avea RCA tot la ei și am depus actele pentru constatarea amiabilă.
Constatare care a fost favorabilă într-o primă fază, constatatorul dându-și acordul pentru înlocuirea barei și suportului / armaturii interioare.
Din avion nici nu se vede, dar cum plătim asigurări considerabil de mari, ar trebui sa avem și unele pretenții, că doar n-o să las mașina lovită!
După câteva schimburi de emailuri cu SMT, Allianz nu a mai răspuns pentru vreo luna si ceva, după care răspunsul a venit sec:
"Dosarul este inchis/respins.
Pagubitul a fost informat cf legii.
Narcis Sandu
Coordonator Zonal Retea Colaboratori - Regiunea Bucuresti"
La mine a ajuns această discuție atunci când SMT m-a întrebat dacă accept sa plătesc reparația din buzunar. M-am arătat mai mult decât uimit și mi-a trimis emailul cu răspunsul.
Eu unul cu Allianz nu am avut nici un fel de schimburi de informații după depunerea actelor la SMT. Așteptam ca prostu' să vină piesele și să-l reparăm pe Mr. Foreste.
Am dat telefoane pe la oamenii implicați în constatare / decizie si tot ce am obținut a fost sa depun o plângere scrisa la emailul de reclamații @ Allianz.
Am dat telefon și la CallCenter, unde un tip amabil s-a uitat (ma rog, prin telefon asa părea) peste dosar și a concis:
- "Ați fost anunțat oficial prin scrisoare cu confirmare de primire!"
- "Eu nu am primit nimic de la dumneavoastră."
- "Nu se poate, scrie aici: depunere la Posta, cu confirmare de primire."
- "Bine, zic, și aveți confirmarea semnată de mine?"
- "Pai dacă a fost depusă la Poștă, înseamnă ca ați fost anunțat oficial"
Aici mi-am pierdut umpic răbdarea și l-am întrebat dacă se înregistrează convorbirea, să se noteze undeva dacă e cofetar la bază, ca nu părea sa le aibă cu actele. Recunosc, m-a luat valul frustrării.
Le-am trimis un email cerând explicații oficiale.
Cert e ca trebuie să primesc o înștiințare oficială, pe baza căreia să fac eventual o plângere mai întâi la ASF și mai apoi la o instanță de judecată.
Că să mă facă de 1400 EUR, nu-i las. Nu pe o chestiune pentru care nu port nici o vină și mai ales după ce le-am plătit asigurări RCA și CASCO pentru 2 mașini până acum.
Revin cu info, speța va fi publică și publicată.