1. Nu numai ca ii inteleg pe colegii ingineri auto care isi schimba singuri uleiul si filtrele dar ii si apreciez caci pentru ei este o rutina pusa in practica dupa cativa ani de studii universitare.
2. Nu numai ca nu ii inteleg pe colegii fara curricula tehnica ce incearca sa isi schimbe singuri uleiul+filtre dar ii si suspectez de un usor abuz in meandrele mecanicii, o intruziune in filosofia functionala si de siguranta a unui vehicul. Ce riscuri pot rezidua? Cata economie facem?
3. Nu numai ca ii inteleg pe colegii exploratori, care intreprind actiuni tehnice (mecanice, electrice, de tinichigerie etc.) dar ii si incurajez in actiunile lor caci, in opinia mea, ei reprezinta o descatusare a energiilor creatoare ce poate duce la perfectionari fundamentale imbunatatind viziunea specialistilor din cadrul institutelor de cercetare-proiectare si astfel, in teorie, iau nastere concepte noi, perfect functionale. Am intalnit multi colegi pe forum care nu abandoneaza ceea ce nu stiu sa faca ci combina cu ceea ce stiu ei cel mai bine sa faca.
Simplificand, ceea ce voiesc a sublinia este ca pentru o manopera de 340 RON beneficiezi de un elevator compliant, scule, dispozitive si documentatie dedicate modelului tau, un mecanic specializat in care SUBARU a investit cursuri si care la randul sau are in vedere nu numai reparatiile dar poate observa si preveni ulterioare deficiente cunoscand patologia modelului X sau Y al marcii SUBARU.
Cunosc multe cazuri in care o asa zisa economie a generat, in decursul timpului, o serie de evenimente tehnice surmontate cu un buget solid.