A trecut ceva timp de la ultimul post, am fost la SMT, au etansat turbina, m-au vrajit cu tot felul de povesti, am plecat cu masina in Germania unde am facut mai multi kilometrii decat ma asteptam (5000), masina urma sa implineasca 60000km asa ca am facut revizia in Munchen. Cand au ridicat-o pe rampa ce sa vezi: pe scut in zona turbinei pe acea aerisire se prelingea o mare picatura de ulei. Deci bineinteles concentrare maxima efect zero pt. cei de la SMT. Curge ulei in continuare. Nemtii care contrar asteptarilor nu stiau daca am garantie si la ei in tara, ca normal este acoperita de garantia europeana dar cel mai bine ar fi contactez Subaru sa intreb. De parca eu venisem acolo in piata nu la reprezentanta SUBARU. Dupa ce m-am enervat putin au spus ca o sa o faca pe garantie dar intai trebuie sa faca poze sa obtina aprobare etc la fel ca cei de la SMT. Bineinteles ca nu puteam sa mai stau acolo 2 saptamani sau cat ar fi durat aceste demersuri asa ca am venit in tara unde urmeaza sa ma duc din nou la SMT aici in Romania. Concluzia nemtilor a fost: Va recomand sa schimbati turbina cu totul altfel dupa o perioada de timp o sa curga iar si iar indiferent de cat de bine vor etansa ei pe acolo. Ciudat. Intelegeam sa schimbe furtunele sau ce imbinari or fi pe acolo dar sa schimbi turbina...Masina merge f bine am mers 200kmh pe autobahn trage f bine totul pare ok.