Madison este o companie de leasing operațional. Cu mașinile din leasing operațional am rezerve, pentru că sunt mult mai batjocorite în exploatare.
În ceea ce privește proveniența, eu cred că inițial Forester-ul a fost adus de nou de la vreun dealer din .de și cumpărată de nouă din RO. Pentru că în RO știm bine care-i situația (mai degrabă lipsa acesteia) a vreunei reprezentanțe, ori importator oficial.
Forester-ul acesta stă de multe luni la vânzare, inițial cu preț sensibil mai mare.
La un moment dat remarcasem, la o primă vedere, unele pete ciudate pe panoul interior al ușii șoferului, faptul că jantele nu par a fi OE.
Cu un Forester similar într-un drive test de la SMT până la Cotroceni și retur, fără a forța mașina (chiar dimpotrivă) și cu trafic moderat - aglomerat, a indicat un consum de 12 - 12,2%. Deci nu tocmai frugală (bine, Subaru și consum decent nu au ce căuta în aceiași idee), cam leneșă, dinamică nu tocmai strălucită, însă nici hibridul nu-i printre cele mai eficiente.
Păcat că:
1. nu au implementat un hibrid realmente eficient și mai potent,
2. nu au pus nici măcar pseudo hibridul acesta pe boxerul de 2,5 (care să fie disponibil și pe Forester și XV, precum în State).