Salut,
Si ce se face in garajele recomandate de tine ? In primul rand aparat din acela cum apare in film pentru determinarea repartitiei maselor eu nu am vazut pe nicaieri.
Eu sunt satul de mecanicii romani si de atelierele unde se lucreaza anapoda.....iar daca vorbim de cei care pregatesc masini de raliu, pai va zic ce mi-au zis la colina: stii, noi suntem specializati pe mitsu si la subaru nu prea ne bagam, plus ca nu avem timp de masini de strada.
Iar pe de alta parte, in acel videoclip spunea ca reglajul dureaza 4 ore.....pai la noi in primul rand nu sunt cunostinte, nu e tehnica, nu e interes sa se faca treaba cum trebuie.....lasi masina acolo 1 zi, dupa care iti vine cu povesti de gen: frate, am stat 10 ore sa reglam suspensia, si ne-a iesit peri albi (asta ca sa justifice manopera de ordinul sutelor de euro), iar la final vezi ca masina sta ca drak pe drum.
Singurul lucru care ajuta la noi e sa fii foarte bine informat, sa iti faci tu treaba, sau daca nu sa stai langa mecanic si sa il asisti la tot ce face (eventual, pentru ca tot ai pierdut timp sa te informezi, sa ii spui bizonului ce sa faca acolo unde nu stie).
Apropo de suspensii, si eu vreau sa imi iau ori tein, ori bc racing si cred ca sunt chiar ok. Ady_viteza are d2 (daca nu ma insel) si poate sa ne spuna cum sunt si de ce reglaje a avut parte......si ceilalti care au suspensii reglabile ne pot impartasi din experienta lor - dar nu aici ci pe un topic dedicat.
Ca sa inchei - eu am mai dat exemplu pe cei de la mrt si cu alte ocazii (inclusiv pe parte de tuning) insa ce se face in afara nu are nici o legatura cu situatia din tara (sau poate sa sunt eu prea pretentios sau nimeres doar in garaje naspa.....). Pe de alta parte sa nu uitam ca viata reala difera de filme, si ceea ce se promoveaza de multe ori nu se implementeaza.
Iarasi poluez topicul de video.....ne mutam pe sectiunea tehnica ?
Seara buna.