Subaru Videos
Subaru club Romania

Subaru Videos

adinegru

  • 1456
  • 2012 XV CVT
    • Consum XV CVT
Răspuns: Subaru Videos
« Reply #580 on: February 11, 2016, 07:06:31 AM »

UXE

  • 1741
Răspuns: Subaru Videos
« Reply #581 on: February 15, 2016, 14:16:50 PM »
Am si eu o intrebare, de ce nu se misca roata dreapta fata?  Imediat cum iese din apa , ii taie tractiunea.


STI

  • *
  • 2152
  • Uatzi
    • STIShop.ro
Răspuns: Subaru Videos
« Reply #582 on: February 15, 2016, 14:45:12 PM »
pentru ca central vasco-cupla :)
Most sports require only one ball, motorsport requires two...

"STIShop.ro"

Make the forum great again!

Forester

  • 3127
  • The other right!
Răspuns: Subaru Videos
« Reply #583 on: February 15, 2016, 15:03:37 PM »
Ce are a face centralul aici? Problema pare sa fie dif-urile pe punti, ambele deschise.
Ford Kuga FHEV AWD ST-Line X 2024
Ex Forester SG 2.5XT 2006
Ex Forester SG 2.0x 2008

MihaiFlorescu

  • *
  • 14041
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Subaru Videos
« Reply #584 on: February 15, 2016, 15:09:40 PM »
Pentru ca Subaru nu face masini de off road si in afara de transmisia de STi nu pot spune ca au niste transmisii chiar top class. Sunt mai bune pentru ca macar trage fata si impinge spatele spre deosebire de ceva din grupul VAG de exemplu unde probabil doar pe fata s-ar fi rotit o roata in situatia de mai sus.

UXE

  • 1741
Răspuns: Subaru Videos
« Reply #585 on: February 15, 2016, 15:23:47 PM »
Macar 3 roti sa se invarta..  deja acolo e 4x2 pe punti diferite  ;D

celalalt

Răspuns: Subaru Videos
« Reply #586 on: February 15, 2016, 20:35:25 PM »
Cu siguranta e 2.0 manual.Si daca nu ii daisocuri nu cupleaza unde trebuie.Altfel invarte in X rotile care nu au aderenta.Xt ul de ex isi fac X ul.Mai exact , cred ca asta face acel Xmode de acum.Am patit tampenia asta si pana nu i am dat suturi nu s a urnit.

UXE

  • 1741
Răspuns: Subaru Videos
« Reply #587 on: February 15, 2016, 20:47:38 PM »
XT-ul merge mereu in X, cand pe o parte cand pe alta?  Si aspiratul?

De fapt, ce-ai vrut sa zici? ;D

celalalt

Răspuns: Subaru Videos
« Reply #588 on: February 15, 2016, 21:47:50 PM »
Telefon mic.Butoane mici.Nu mi iese.Iti explic live sau mai rasfoieste pe net

UXE

  • 1741
Răspuns: Subaru Videos
« Reply #589 on: February 16, 2016, 07:59:04 AM »
Pentru cine  nu stie, inca.




celalalt

Răspuns: Subaru Videos
« Reply #590 on: February 16, 2016, 09:41:50 AM »
Apropos de AWD.Imi spunea un priete,care e ceva mai in domeniu , ca Subaru acum foloseste la diff central Haldex.Asta parca era pe Volvo?Deci cam aiurica...

moguai

  • 2814
Subaru Videos
« Reply #591 on: February 16, 2016, 10:04:44 AM »
Nu cred, Haldex nu prea se pupa cu boxer


Sent from my iPhone using Tapatalk
pentru ca sunetul ajunge /din difuzoare pana-n sange / pentru ca inima ta moare / atunci cand sunetul dispare.

MihaiFlorescu

  • *
  • 14041
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Subaru Videos
« Reply #592 on: February 16, 2016, 10:16:45 AM »
Pe langa ce zice nenea in video, care pune accentul pe distributia fata-spate, cu noul X-mode eu inteleg ca Subaru nu face decat sa aplice franele pe rotile care au pierdut aderenta (cum era in video cu noroiul) pentru a pacali diferentialele sa trimita putere si la rotile care nu se misca.

Poate ca de aici a si venit denumirea de X-mode.

O solutie simpla de a pastra diferentiale deschise, ieftina, eficienta, fara a fi necesara intretinere speciala a diferentialelor, cum ar fi intr-un clasic LSD mecanic.
« Last Edit: February 16, 2016, 10:18:51 AM by MihaiFlorescu »

puiu

  • 785
Răspuns: Subaru Videos
« Reply #593 on: February 16, 2016, 13:32:30 PM »
In lipsa unor blocante la buton, franele sunt cea mai buna varianta.
Un sistem de asta facut cu cap adica sa se implice la timp si hotarat pe treaba te scoate din multe situatii maro. Maro din motiv de noroi. Autoblocantele sunt sensibile si daca sunt cu vasco au predispositie la uzura in timp(se consuma uleiul din cuplaj, se arde) iar daca sunt mecanice unele dau niste socuri care numai bine nu fac.
Pe cand franele, oricat de hotarate ar intra, au un timp mort de alunecare pana se curata discul de mizerie, pana se incinge putin...

UXE

  • 1741
Răspuns: Subaru Videos
« Reply #594 on: February 16, 2016, 13:35:33 PM »
Uleiul ala se poate schimba?  De care e?

Muttley

  • 5133
Răspuns: Subaru Videos
« Reply #595 on: February 16, 2016, 13:57:17 PM »
De cutie.
WRX SW 2002

puiu

  • 785
Răspuns: Subaru Videos
« Reply #596 on: February 16, 2016, 14:17:02 PM »
Din cate stiu, partea de vasco e capsulata si nu prea se umbla acolo, e ulei special, ceva pe baza de silicon. Deteriorarea apare in km multi..100-200k.

MihaiFlorescu

  • *
  • 14041
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Subaru Videos
« Reply #597 on: February 16, 2016, 14:46:02 PM »
E dintr-o bucata si nu se poate desface. Doar o parte din uleiul cutiei ajunge pe acolo, dar nu si in interior.

UXE

  • 1741
Răspuns: Subaru Videos
« Reply #598 on: February 16, 2016, 15:09:34 PM »
Mda
Quote
In the 5MT the center diff is a sealed viscous unit that is non-servicable. It sits in the same 75w90 fluid that serves the transmission. The front diff in the 5MT also shares this same reservoir of 75w90 gear oil.

MihaiFlorescu

  • *
  • 14041
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Subaru Videos
« Reply #599 on: February 16, 2016, 17:18:18 PM »
El in sine da, normal ca e acolo cu toate piesele, doar ca el in sine cred si eu ca are ceva in el.