Impreza WRX 2003
Subaru club Romania

Impreza WRX 2003

2xGhe

  • *
  • 1806
  • Pentru fani, nu pentru bani!!!
Răspuns: Impreza WRX 2003
« Reply #380 on: March 04, 2013, 00:14:57 AM »
Bine ca merge motorul...intercooler se gaseste
Pentru FAAAAANi nu pentru bani!

Răspuns: Impreza WRX 2003
« Reply #381 on: March 04, 2013, 00:27:27 AM »
are cumparat de STI  ;D
Orice piese SH impreza wrx-STi + Forester
Contact dan23turcu@yahoo.co.uk

malakay

  • *
  • 4765
  • IMPREZA GC8
    • www.proalex.ro
Răspuns: Impreza WRX 2003
« Reply #382 on: March 04, 2013, 12:21:38 PM »
ai reusit sa iei o compresie pe toti cilindrii ? la ce presiune mergi ca stiu ca a ta era resoftata de R.C !
Straights are for fast cars, corners are for fast drivers. - Colin McRae

Răspuns: Impreza WRX 2003
« Reply #383 on: March 08, 2013, 11:15:32 AM »
Am luat compresia la motor...e ok ;D..9.5 compresie la 2 cilindrii si 9.2 la ceilalti 2 cilindrii
Am pus bujii noi NGK...turbina...injectoarele...intercooler-ul...pompa de benzina Walbro.
Revizie completa filtre si ulei Motul 300v 15w50...bucsile anti-lift Perrin....
Masina e complet revizuita.....a mai ramas partea cea mai importanta pe care sper s-o rezolv maine....resoftarea !!!
WRC is for boys. Group B was for men!!!

Ex. 03 WRX
99 STI Coupe Race Car
08 Impreza STI

malakay

  • *
  • 4765
  • IMPREZA GC8
    • www.proalex.ro
Răspuns: Impreza WRX 2003
« Reply #384 on: March 08, 2013, 11:57:10 AM »
unde unde unde ?? :D si sa filmezi tot procesul te rog !
p.s la compresie stiu ca trebuia sa scoata 12 daca era in stare perfecta asa tin eu minte  ::)
« Last Edit: March 08, 2013, 12:00:29 PM by malakay »
Straights are for fast cars, corners are for fast drivers. - Colin McRae

Răspuns: Impreza WRX 2003
« Reply #385 on: March 08, 2013, 13:07:14 PM »
unde unde unde ?? :D si sa filmezi tot procesul te rog !
p.s la compresie stiu ca trebuia sa scoata 12 daca era in stare perfecta asa tin eu minte  ::)

Esti in eroare sau confunzi cu motor aspirat....la turbo compresia este ok ;D
http://www.autospeed.com/cms/article.html?&A=2775
WRC is for boys. Group B was for men!!!

Ex. 03 WRX
99 STI Coupe Race Car
08 Impreza STI

MihaiFlorescu

  • *
  • 14002
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Impreza WRX 2003
« Reply #386 on: March 08, 2013, 14:14:06 PM »
In articolul pus de Adi zice de AVCS la WRX. Cica are.

malakay

  • *
  • 4765
  • IMPREZA GC8
    • www.proalex.ro
Răspuns: Impreza WRX 2003
« Reply #387 on: March 08, 2013, 14:17:55 PM »
:) am confundat !
In articolul pus de Adi zice de AVCS la WRX. Cica are.
am verificat aseara si motorul meu nu are !
« Last Edit: March 08, 2013, 14:21:29 PM by malakay »
Straights are for fast cars, corners are for fast drivers. - Colin McRae

concrion

Răspuns: Impreza WRX 2003
« Reply #388 on: March 08, 2013, 16:02:50 PM »
Salut,
Acestea sunt valorile pentru subaru:
•8:1-8.5:1 compression: 150-170 psi per cylinder
•8.5:1~9.5:1 compression: 170-210 psi per cylinder
•9.5:1~11:1 compression: 210-275 psi per cylinder
•11:1+ compression: 250+ per cylinder (highly depends on cams being used)
Motorul de wrx, face parte din categoria a doua, deci presiunea trebuie sa varieze intre 11 si 14 bar.
In orice caz, din cate cunosc eu, masina lui Ady avea pe ea soft racing code......si probabil ca daca a fost multumit se va duce tot acolo. Parerea mea despre resoftari o stiti din topicul pe care l-am inceput aici http://www.subarufanclub.ro/forum/index.php?topic=1436.0
Eu zic ca oriunde ajungi cu masina, functie de modul in care vrei sa folosesti masina in viitor, pune-i sa iti faca simulari inainte si dupa....si sa lase graficele si cifrele pentru ei. Daca te duci la competitii de amatori (gen bucovat) iti vor putea simula urcarile de la coasta (pe care le fac pe masinile greilor din aceste competitii) si sa optimizeze softul pentru asa ceva....daca nu, zi-le ce vrei si stai pe capul lor. Vezi la cat iti seteaza boostul si daca il pastreaza masina, si neaparat urmareste afr.
Mai ai varianta sa nu iti faci softul la nici un romanas si sa cumperi un ecu de pe ebay.....de sti v3, 22b (care au turbina asta) sau altceva.....Oricum, la final ar trebui sa ai in jur de 300 de caluti, si sa scoti sub 5 sec  pe 0-100 kph (depinde insa de cum e incaltata masina acum.....la mine apare o diferenta in jur de 1 sec cu cizmele de iarna ;)
Bafta
« Last Edit: March 08, 2013, 16:04:40 PM by concrion »

Răspuns: Impreza WRX 2003
« Reply #389 on: March 08, 2013, 17:34:42 PM »
In articolul pus de Adi zice de AVCS la WRX. Cica are.

Deci...distributie variabila...Mihai, ale noastre au ?
Subaru Impreza WRX 2001

malakay

  • *
  • 4765
  • IMPREZA GC8
    • www.proalex.ro
Răspuns: Impreza WRX 2003
« Reply #390 on: March 08, 2013, 18:02:23 PM »
NU ! doar STI -ul are !
Straights are for fast cars, corners are for fast drivers. - Colin McRae

MihaiFlorescu

  • *
  • 14002
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Impreza WRX 2003
« Reply #391 on: March 08, 2013, 18:12:44 PM »
In articolul ala scrie ca au si ej205-urile...

Răspuns: Impreza WRX 2003
« Reply #392 on: March 08, 2013, 20:45:42 PM »
bafta sa ne spui cum merge masina acum cu toate pe ea pana sa mergi la soft . Sunt curios ar trebuii sa se simta ceva pt ca ai ceva soft sia cum poate respira mai bine .... bafta incontinuare.
de compresie nu stiu las pe alti stiutori sa si dea cu parerea.
Nu stiu daca merge sa pui ECU de la classic pe plugul din new age... ???
 
« Last Edit: March 08, 2013, 21:10:09 PM by impreza 01 »
Orice piese SH impreza wrx-STi + Forester
Contact dan23turcu@yahoo.co.uk

Răspuns: Impreza WRX 2003
« Reply #393 on: March 08, 2013, 21:12:36 PM »
In articolul ala scrie ca au si ej205-urile...

In UK wrx nu are avcs si poate la fel 99% europa . Am inteles ceva wrx JDM vin incoa cu avcs
malakay  nu are avcs ...
Orice piese SH impreza wrx-STi + Forester
Contact dan23turcu@yahoo.co.uk

2xGhe

  • *
  • 1806
  • Pentru fani, nu pentru bani!!!
Răspuns: Impreza WRX 2003
« Reply #394 on: March 08, 2013, 23:52:46 PM »
Eu am avut 11 compresia pe wrx 2.5 .... Filmeaza masina pe dyno:D
Pentru FAAAAANi nu pentru bani!

Răspuns: Impreza WRX 2003
« Reply #395 on: March 10, 2013, 10:40:05 AM »
In sfarsit masina e acasa in garaj ;D ;D
Dupa cateva zile in care Edu s-a ocupat de toate modificarile masinii si revizia generala, am putut sa merg la Racing Code pentru resoftare.
Abia acum pot spune ca sunt destul de multumit de cum merge WRX-ul ;D ;D
Turbina lucreaza foarte bine....are inca o rezerva destul de mare de putere insa nu rezista internele motorului pentru cat poate duce ea :D
Am facut mai multe teste(vreo 10 daca nu ma insel) si in final am ales-o pe cea care apare in fisa dyno de mai jos.
288cp la motor, 240cp la roti, 419Nm cuplu maxim la 4000 rot/min
In filmare( e facuta cu telefonul scuzati calitatea) se aude destul de bine si ALS-ul  ;D ;D ;D
Acum sunt iar cu zambetul pe fata cand sunt la volan :D ;D





Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us
WRC is for boys. Group B was for men!!!

Ex. 03 WRX
99 STI Coupe Race Car
08 Impreza STI

Răspuns: Impreza WRX 2003
« Reply #396 on: March 10, 2013, 11:25:40 AM »
 ;)  well done
Orice piese SH impreza wrx-STi + Forester
Contact dan23turcu@yahoo.co.uk

MihaiFlorescu

  • *
  • 14002
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Impreza WRX 2003
« Reply #397 on: March 10, 2013, 11:33:11 AM »
Sa strangi bani de cutie la 419 Nm cuplu.
Ma bucur ca merge masina asa cum vrei. Pe unde te mai dai cu ea acum? Daca ai si 206le pentru curse..

paulwhp

  • 1823
  • Think.Feel.Drive.
Răspuns: Impreza WRX 2003
« Reply #398 on: March 10, 2013, 11:37:49 AM »
Frumos!
Sa speram ca rezista transmisia la stilul tau :))

concrion

Răspuns: Impreza WRX 2003
« Reply #399 on: March 10, 2013, 15:00:32 PM »
Salut.
Ma bucur sa aud ca a iesit ce iti doresti.
Am doua intrebari: de unde s-a plecat (inainte de resoftare) si la presiune e setata turbina ?
Pe strada cum se simte masina ? (ar trebui ca turbina sa iti intre sub 3000 rpm.....pe la 2800 rpm probabil, desi, daca ma uit pe grafic, pe la 3000 rpm nu e nici cuplu, nici putere prea multa).
In orice caz, dupa cum ai setat masina, e clar ca nu e soft pentru curse.....dar acolo te vei duce cu 206-le.
Sa te bucuri de ea cat mai mult.
Iar apropo de cutie si cuplu, eu zic ca va conta cum conduci si cat de mult o vei abuza. Eu la automata, am acum +500 Nm, iar in harta care o pregatesc pentru turbina de sti o sa limitez cuplu la 600 Nm. Cutia merge foarte bine la mers pe strada....evident, cand ma joc cu masina, se impute treaba (fizic vorbind)....dar incerc sa limitez "iesirile" copilaresti.
O zi buna.
P.S. Valorile afisate de grafic sunt doar cele la motor (288 cp si 419 Nm). Cum ai aflat cat pui jos ? Ati dat 20 % din cifre la o parte si gata ? Unde e boost si afr ? Parca RC is updatasera foile cu grafice si apareau si aceste valori....acum vad ca au revenit la vechile naravuri. Te rog sa ne spui ce se intampla si cu consumul.